قوانین و مقررات در دکورمارکت

در صورت استفاده از هر یک از خدمات دکورمارکت شما موظف به رعایت شرایط و قوانین زیر هستید. بنابراین پیشنهاد می‌شود که موارد زیر را با دقت مطالعه کنید: همچنین توجه داشته باشید که صفحه قوانین به صورت دوره‌ای و بر اساس شرایط تغییر می‌کند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که هر چند وقت یک بار این صفحه را مطالعه بفرمایید.

قوانین سایت

از درج هرگونه محتوا که بر اساس قوانين جاری جمهوری اسلامی ايران، مشمول عنوان جرم می‌شود پرهيز کنید.
حداقل سن قانونی برای استفاده از سرویس‌های دکورمارکت ۱۸ سال است.
از درج هرگونه محتوا که بر خلاف عفت عمومی و يا هنجارهای متعارف جامعه باشد، و يا به گونه‏‌ای اهانت به مقدسات اديان قانونی ياد شده در قانون اساسی بشود، خودداری کنید.
از درج هر گونه محتوا که به واسطه آن به اشخاص حقيقی يا حقوقی تابع کشور جمهوری اسلامی ايران توهين شود ممانعت کنید.
شما (کاربر) به‌تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمامی فعالیت‌هایی هستید که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شود. اگر شما استفاده از حساب کاربری خود را در اختیار دیگری گذاشتید یا به صورت اشتراکی از آن بهره‌برداری کردید، تمام مسئولیت عواقب آن به عهده شخصی است که اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت‌ها به نام اوست.
مسئولیت حساب کاربری و تمامی فایل‌ها و متونی که در فروشگاه خود استفاده می‌کنید به عهده سازنده آن حساب کاربری می‌باشد. توجه کنید که رعایت نکردن قوانین موجب بسته شدن فروشگاه و حساب کاربری خواهد شد. درصورت نیاز به اطلاع‌رسانی و هشدار، تیم پشتیبانی دکورمارکت از طریق پست الکترونیک یا شماره تماس وارد شده با شما ارتباط برقرار خواهد کرد
مسئولیت درست نبودن اطلاعات کاربری و اطلاعات پرداخت به عهده کاربر می‌باشد و دکورمارکت در قبال اتفاقات ناشی از آن مسئولیتی ندارد.
مسئولیت حقوقی هرگونه محتوایی که در سرویس‌های دکورمارکت استفاده کنید متوجه کاربر می‌شود و سایت دکورمارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای فروشگاه‌ها نمی‌پذیرد.
دکورمارکت حق دارد در صورت نیاز در هر زمان سرویس ارائه شده را تغییر دهد و یا لغو کند.
دکورمارکت می‌تواند به دلایل مختلف و یا به دستور مراجع ذیصلاح در هر زمانی اقدام به اخذ مدارک شناسایی صاحب فروشگاه و یا تعهدنامه کتبی از وی نماید.
در صورت مغایرت محتوای فروشگاه با قوانین جمهوری اسلامی ایران، دکورمارکت می‌تواند محتوای مجرمانه و یا در صورت نیاز فروشگاه متخلف را حذف کند.
هدايت فرآيند خريد به بيرون از «دکورمارکت» نقض قوانين و شرايط مندرج محسوب مي‌گردد و دکورمارکت هيچ مسئوليتي در قبال عواقب و صدمات حاصله نمي پذيرد.
از قرار دادن لینک خرید سایت‌های دیگر در فروشگاه ساخته شده توسط دکورمارکت خودداری کنید. تمامی روند فروش محصول باید از طریق سرویس دکورمارکت انجام شود. در صورت برخورد با همچین موردی، فروشگاه غیرفعال خواهد شد.
از اضافه کردن روش‌های پرداخت دیگر مثل کارت به کارت در هر صفحه‌ای از فروشگاه خودداری کنید. تمامی پرداخت‌ها باید از طریق درگاه بانکی دکورمارکت یا درگاه ثبت شده در فروشگاه انجام شود. در صورت مشاهده این مورد، دکورمارکت فروشگاه متخلف را مسدود خواهد کرد
خرید و فروش فروشگاه‌های ساخته شده در دکورمارکت بدون هماهنگی، غیرقانونی است و در صورت مشاهده علاوه بر غیرفعال کردن فروشگاه، این مورد به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.
ایجاد فروشگاه در دکورمارکت کاملا رایگان است و در صورتی که شخصی از این طریق کسب درآمد کند، یعنی در قبال ایجاد فروشگاه از شخص دیگری مبلغی دریافت نماید، عملی غیرقانونی تلقی می‌گردد و به صورت قانونی پیگیری خواهد شد. در صورت نیاز با تیم پشتیبانی دکورمارکت تماس بگیرید.
در صورت استفاده از نام‌های غیرمتعارف در نام دامنه فروشگاه، دکورمارکت بدون اطلاع قبلی و در سریع‌ترین زمان ممکن فروشگاه مورد نظر را حذف خواهند نمود.
هنگام لغو سفارش، در صورتی که دلیل لغو به خاطر اشتباه صاحب فروشگاه باشد، همچنان کارمزد مشخص شده، از مبلغ سفارش کسر می‌شود.
بعد از ارسال درخواست واریز از سوی فروشنده، تمامی وجوه در روزهای کاری ( شنبه تا چهارشنبه ) و در زمانی بین یک هفته کاری به حساب فروشندگان واریز خواهد شد. با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌ها به صورت پایا انجام می شوند، ممکن است چند ساعت تاخیر در پرداخت از سمت بانک وجود داشته باشد. بنابراین دکورمارکت هیچ مسئولیتی در برابر دیر کرد از سمت بانک نخواهد داشت.
شماره شبای وارد شده در بخش «اطلاعات پرداخت» باید به نام صاحب فروشگاه باشد. در صورتی که در این خصوص مغایرتی وجود داشته باشد تسویه از سمت دکورمارکت انجام نمی‌شود.
بنا بر تشخیص دکورمارکت، تا زمانی که نیاز باشد، واریز درآمد فروشگاه بعد از بررسی صلاحیت فروشگاه و ارسال تمامی سفارشات برای خریدار انجام خواهد شد. بعد از تایید صلاحیت، تمامی واریزی‌ها به صورت خودکار و بعد از یک هفته کاری انجام می‌شود.
دکورمارکت می‌تواند به دلایل مختلف در هر زمانی اقدام به دریافت مدارک شناسایی صاحب فروشگاه یا تعهدنامه کتبی نماید.
در صورتی که مشکلی بین خریدار و فروشنده پیش بیاید، در حالت پیش‌فرض دکورمارکت هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و مشکل می‌بایست بین خودشان حل شود.
مسئولیت تمامی فایل‌های آپلود شده در پنل فروشگاه و خدمات در حال ارائه بر عهده صاحب فروشگاه است و هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
دکورمارکت حق دارد در صورت نیاز، فایل و یا خدمت ارائه شده در هر فروشگاه را بر اساس تشخیص خود، حذف یا غیرفعال نماید.
مبلغ پرداخت شده توسط خریدار، پس از دریافت نهایی کالا به فروشنده انتقال داده می‌شود. بنابراین در مدت زمان آماده‌سازی، یا ارسال کالا، مبلغ بلوکه شده و قابل برداشت نخواهد بود.
در صورت عدم دریافت کالا توسط خریدار، پشتیبانی دکورمارکت با درخواست مشتری می‌تواند سفارش را لغو و مبلغ را به خریدار عودت دهد.
در صورت ایجاد اختلاف بین خریدار و فروشنده بر سر تحویل‌‌شدن کالا، تیم پشتیبانی دکورمارکت با استناد بر کد و یا لینک رهگیری در این خصوص تعیین تکلیف می‌کند.
اگر فروشنده، کد یا لینک رهگیری را در سایت دکورمارکت ثبت نکرده باشد، تنها اعلان خریدار مبنی بر تحویل یا عدم تحویل کالا قابل استناد خواهد بود.
دکورمارکت هیچگونه مسئولیت و یا تعهدی در برابر بازگشت و یا مغایرت مشخصات کالا ندارد. خریدار موظف است پیش از خرید،‌ از کیفیت کالاهای فروشنده اطمینان حاصل نماید.
مسئولیت ارسال و پیگیری مرسولات و مشکلات ناشی از تاخیر در ارسال کالا و عدم تحویل به خریداران برعهده فروشنده(کاربر) است و در صورت لزوم «پی‌میشه» حق تذکر، تعیین جریمه و غیرفعال کردن حساب کاری و فروشگاه را دارد.
همه مسئولیت مغایرت محصول ارسال‌شده برای خریداران، با شرح محصول، ویژگی‌ها، وزن آن، تعهد به زمان آماده‌سازی ارسال محصول، و ضمانت و پشتیبانی پس از فروش، برعهده فروشنده(کاربر) است و در صورت تخلف فروشنده(کاربر)، «پی‌میشه» حق تذکر، تعیین جریمه و غیرفعال کردن حساب کاری و فروشگاه را دارد.
مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که در نتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. بدین وسیله کاربر موافقت می‌کند هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به دکورمارکت اطلاع دهد.
کاربر متعهد می‌شود اطلاعات صحیح و کامل خود را در زمان ثبت‌نام و همچنین زمان استفاده وارد کند. در هر صورت کاربر به اطلاعات خود دسترسی دارد و می‌تواند اطلاعات ناقص یا نادرست خود را اصلاح کند. کاربر باید اطلاعات ثبت‌نام را برای حفظ صحت و کامل‌بودن آن‌ها به‌روزرسانی کند. همچنین متعهد می‌شود که از ایمیل اشتباه (غیر از ایمیل ثبت‌شده و تأیید‌شده در زمان ثبت‌نام) استفاده نمی‌کند، هویت شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را جعل نمی‌کند یا به هر نحوی هویت اصلی خود را مخفی نمی‌کند.
کاربر مطلع است که ارسال اطلاعات شخصی، چه به‌صورت حضوری و چه تلفنی و اینترنتی همیشه با خطر افشا مواجه است و هیچ سیستمی امنیت کامل را ندارد. بنابراین دکورمارکت مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. باوجوداین دکورمارکت تمام تلاش خود را برای به‌حداقل‌رساندن و در صورت امکان، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیرصحیح از اطلاعات مندرج به کار می‌گیرد. در هیچ موردی، چنین حمایتی کمتر از استانداردهای معقول مراقبت نخواهد بود. در هر صورت دکورمارکت هیچ‌گونه تعهدی درخصوص جبران خسارات فعلی یا آتی ندارد.
اطلاعات شخصی و مالی کاربر در سایت دکورمارکت محرمانه تلقی می‌شود و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.
فروشنده نمی‌تواند کالای خود را خریداری کند، اگر فردی به هر نحوی با ایجاد حساب‌های کاربری متعدد و یا روش‌های دیگر، اقدام به خرید از خود و جابجایی پول کند، حساب کاربری و فروشگاه وی مسدود خواهد شد.
خرید و فروش هر گونه کالای غیرفیزیکی و یا خدمات در دکورمارکت ممنوع است.

تشریح قوانین

تشریح روال فروش کالا، جزییات سفارش، ثبت‌نام و نحوه‌ی استفاده ازدکورمارکت:

قوانین و مقررات

دکورمارکت هر زمان که تشخیص دهد در این قوانین تغییر اعمال خواهد کرد و این تغییرات را از طریق اعلامیه‌هایی در سایت یا به صورت ایمیل‌های پیام رسانی، به اطلاع شما می‌رساند. شما بایستی با چنین اطلاعیه‌هایی آشنا باشید و آن‌ها را پیگیری کنید. ادامه استفاده شما از دکورمارکت به منزله پذیرش تغییرات پیوسته‌ای است که در خدمات سایت اعمال شده است. دکورمارکت از ثبت‌نام فروشندگان با سن کمتر از ۱۸ سال خودداری می‌کند، پس شما با ایجاد فروشگاه و ساخت حساب فروشنده در سایت، اعلام می‌دارید که سن‌تان هجده سال تمام یا بیشتر است. هم‌چنین اگر فروشنده یا مالک فروشگاهی را مشاهده کردید که فکر می‌کنید سنش از هجده سال کمتر است، حتما به ما اطلاع دهید. هم‌چنین شما متعهد می‌شوید که هر گونه اطلاعات شخصی که در سایت وارد می‌کنید صحیح است و هر زمان که نیاز به اصلاح و به‌روزرسانی داشته باشند، فورا اقدام می‌کنید. هم‌چنین شما اعلام می‌کنید از نظر قانونی مجاز به استفاده از خدمات هستید و هر گونه مسئولیت قانونی بعدی را هم به عهده می‌گیرید.

سفارشات

تمامی سفارشاتی که شما در سایت دکورمارکت ثبت کنید، مشمول این قوانین و همچنین قوانین کاربری و امنیتی فروشگاه‌های ارائه دهنده محصول است. ضمنا تمامی فروشندگان موظفند تعیین کنند که آیا یک سفارش خاص، تایید یا رد می‌شود.

لغو سفارش

دکورمارکت برای هیچ‌گونه از سفارش‌های نهایی و ثبت شده در قبال لغو سفارش و یا بازپرداخت مبلغ مطلقا مسئولیتی ندارد. لغو سفارش، بازپرداخت مبلغ، هزینه‌های جدید و اضافه شده حمل و نقل و موارد مشابه این، همگی معطوف به قوانین طرف فروشنده‌اند، هر فروشنده‌ای قواعد مربوط به خودش را دارد و مسئولیت کامل تمام موارد از این قبیل، بر عهده همان فروشنده و خود خریدار است.
فروشنده یا خریدار پس از ثبت سفارش، تنها تا زمانی که وضعیت سفارش در حالت بررسی قرارد دارد امکان لغو آن را دارند و پس از طی این زمان هیچ یک از طرفین امکان لغو سفارش را ندارند مگر با جلب رضایت طرف مقابل و صلاحدید دکورمارکت.
اگر مشتری (کاربر) پیش از این که فروشنده شروع به خرید مواد اولیه یا تولید یا بسته‌بندی محصول کند یا کالا از طریق انبار فروشگاه‌دارن (مانند طرح یه‌کاسه) ارسال شده باشد، از خرید خود (کل سفارش و سبد خرید) منصرف شود و به «دکورمارکت» اطلاع دهد و لغو سفارش از سوی «دکورمارکت» تایید شود، سفارش کالا لغو می‌گردد و قیمت کالا و هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی «دکورمارکت» برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.
برای آغاز تسویه‌حساب فروشنده(کاربر)،‌ چهار شرط ارسال محصول،‌ ثبت شماره مرسوله پستی یا اعلام وضعیت نوع ارسال غیرپستی، دریافت محصول توسط مشتری و اعلام رضایت او، و ثبت حساب بانکی شبا که مالکیت کامل آن متعلق به فروشنده‌هاست،‌ ضرورت دارد؛ بنابراین تا همه شرایط تسویه‌حساب وجود نداشته باشد، فرآیند تسویه‌حساب با فروشنده به جریان نخواهد افتاد حتی اگر سفارش توسط فروشنده ارسال شده و به دست مشتری هم رسیده باشد.
لازم به ذکر است که تسویه‌حساب در اسفند و فروردین هر سال، به دلیل تعطیلات رسمی و ترافیک نقل و انتقال بانکی و حسابداری پایان سال «دکورمارکت»، با کمی تغییر انجام خواهد شد و به طور معمول آخرین تسویه هر سال در آخرین هفته کاری اسفندماه و اولین تسویه در سال جدید کاری در نیمه دوم فروردین ماه انجام خواهد شد.
ریز جزئیات تمام تراکنش‌های فروشگاه‌داران در «پی‌میشه» موجود است و «پی‌میشه» بر همین مبنا واریز را برای فروشنده انجام می‌دهد. «پی‌میشه» بسترهای لازم را برای مشاهده مبلغ تسویه‌نشده و ریز جزئیات توسط فروشنده فراهم می‌کند.
ظرف 24 تا 72 ساعت کاری پس از درخواست تسویه، مبالغ به حساب مالی که کاربر در بخش اطلاعات مالی خود ثبت نموده است واریز می‌گردد. دکورمارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات مالی حساب کاربر و یا اختلال در شبکه نظام بانکی و دیرکرد پرداخت بر اثر این مسائل ندارد.
رویکرد اساسی «دکورمارکت»، کسب رضایت کامل و صد درصدی مشتری نسبت به محصول است، لذا با توجه به اینکه مسئولیت جلب رضایت مشتری از محصول دریافتی برعهده فروشنده است در صورتی که «دکورمارکت» تشخیص دهد، عدم رضایت مشتری به جهت تقصیر یا کوتاهی و سهل‌انگاری عرضه‌کننده بوده است، فرآیند تسویه‌حساب با فروشنده به جریان نخواهد افتاد تا زمانی که فروشنده بتواند رضایت مشتری را جلب نماید.
اگر پس از خرید، معلوم گردد که قیمت محصول به دلیل اشتباه ریال و تومان، توسط فروشنده به درستی ثبت نشده است،‌ چون مسئولیت ثبت قیمت و هر گونه اطلاعات محصول با فروشنده است، «دکورمارکت» در قبال این اشتباه هیچ مسئولیتی ندارد اما اگر به تشخیص «دکورمارکت»،‌ این اشتباه فاحش باشد و باعث ضرر قابل‌توجهی برای فروشنده می‌گردد،‌ «دکورمارکت» می‌تواند سفارش را لغو کند و مبلغ کل سفارش (وجه خرید و هزینه ارسال) را طبق زمان‌بندی «دکورمارکت» برای تسویه مالی دادوستدها،‌ به حساب خریدار بازگرداند.
فروشنده به غیر از هزینه‌های درج شده در پیش فاکتور، تحت هیچ عنوان امکان درخواست مبلغی مازاد را ندارد.

ارسال و تحویل

دکورمارکت از لحظه ثبت نهایی خرید تا لحظه تحویل محصول به خریدار، او را در جریان روند آماده‌سازی سفارش قرار می‌دهد. پرداخت خریدار به منزله آغاز این روند است و مبلغ مذکور نزد دکورمارکت به امانت حفظ می‌شود. به محض اینکه خریدار محصول را دریافت می‌کند، فرآیند سفارش خاتمه می‌یابد. مدت زمان انتظار برای تحویل، توسط فروشنده در هنگام ثبت سفارش اعلام شده‌است. هر گونه ناهماهنگی یا بدقولی در این مرحله، متوجه فروشنده است و دکورمارکت مسئولیتی در این موارد ندارد.

پرداخت‌ها

تمامی پرداخت‌های انجام شده در دکورمارکت، تابع همین قوانین کاربری و هم‌چنین قواعد امنیتی سایت دکورمارکت است. مبلغی که خریدار واریز می‌کند نزد دکورمارکت به عنوان امانت و سند تضمین خرید، محفوظ است، تا زمانی که فروشنده محصول را به خریدار تحویل دهد. تمامی خریدها ممکن است مشمول هزینه‌های اضافی مانند مالیات شوند، و شما با ثبت خرید، متعهد می‌شوید که به دکورمارکت این اجازه را داده‌اید که هر گونه تغییر لازم را در صورت‌حساب اعمال کند. شما بایستی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش را به طور کامل و صحیح و به روز وارد کنید. باید همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا خریدهایتان معتبر باقی بماند. همچنین در صورت هر گونه سرقت یا از دست رفتن سفارش، و یا مشاهده هرگونه نقض موارد امنیتی، از جمله افشای اطلاعات شخصی و یا سواستفاده از آنها، باید بلافاصله مورد تخلف را به ما اطلاع دهید.

کد تخفیف

ممکن است کدهای تخفیف خاصی برای کسانی که از طریق لینک‌های مشخصی به سایت دکورمارکت دعوت شوند، تعریف شود. میزان، مبلغ، تعداد و مهلت اعتبار این کدهای تخفیف بنا به تشخیص دکورمارکت در هر زمان ممکن است عوض شود. کدهای تخفیف، قابل انتقال به حساب کاربر دیگری نیستند؛ ممکن است قبل از آن که مورد استفاده قرار گیرند، اعتبار آنها منقضی شود؛ ممکن است هر زمان و بنا به تشخیص دکورمارکت از درجه اعتبار ساقط شوند؛ همچنین اگر حساب شما به حالت تعلیق درآید، کد تخفیف به شما تعلق نمی‌گیرد.

اطلاعاتی که دکورمارکت دریافت می‌کند و به اشتراک می‌گذارد

وقتی یک سفارش در دکورمارکت ثبت می‌کنید، ما اطلاعات مربوط به خرید شما را جمع‌آوری می‌کنیم، از جمله آدرس تحویل و اطلاعات کاربری و شخصی. تمام اطلاعات مربوط به تراکنش و کارت اعتباری شما نزد درگاه می‌ماند و در پایگاه داده ما ذخیره نمی‌شود. دکورمارکت اطلاعات مربوط به سفارشی را که ثبت کرده‌اید در اختیار فروشنده خواهد گذاشت. در برخی موارد ممکن است فروشنده به ایمیل یا شماره تماس شما برای هماهنگی احتیاج داشته‌باشد که ما آن اختیارشان قرار می‌دهیم. پس بهتر است ضوابط امنیتی سایت فروشنده را بررسی کنید تا آگاه شوید که از اطلاعات شخصی شما ممکن است چه استفادهای شود.

اختیار دکورمارکت در لغو کردن سفارشات

شما می‌پذیرید که دکورمارکت این اختیار را دارد تا هر سفارشی را در هر زمانی لغو کند. هم‌چنین می‌پذیرید که هر گونه اختلافی بین شما و دکورمارکت، و یا بین شما و فروشنده ممکن است به صدور رسیدی ختم شود که به موجب آن تمام مبلغی که پرداخت کردید به شما برگردانده شود و خدماتی به شما ارائه نشود.

محتوا و حقوق انحصاری

سایت دکورمارکت، خدمات ارائه شده در محیطش و تمام محتوای موجود در آن برای کاربران خدمات است و تابع قوانین این موافقت‌نامه است. تمامی محتواهای روی سایت تابع کپی‌رایت (حق انحصاری مولف) برای دکورمارکت است. «محتوا» به تمامی متن‌ها، مقالات، گرافیک‌ها، عکس‌ها و تصویرسازی‌ها اطلاق می‌شود. شما باید به طور کامل تابع قوانین حق انحصاری مولف باشید و از هر گونه استفاده، دخل و تصرف و یا اقتباس غیرقانونی از محتوای سایت ما پرهیز کنید. در زمان استفاده از هر سرویس شما ممکن است با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید، اما می‌پذیرید که شرکت در مورد هویت این کاربران هیچ گونه تضمینی نمی‌هد. همچنین دکورمارکت در مورد صحت اطلاعاتی که کاربران دیگر، یا فروشندگان در مورد یک محصول تولید می‌کنند، هیچ تضمینی نمی‌دهد. تمام مسئولیت ناشی از استفاده از محتوای مربوط به هر محصول یا خدمت، تنها و تنها متوجه شخص شماست و همچنین مسئولیت هر گونه آسیبی که از این راه به فرد دیگری وارد شود، بر عهده شماست. شرکت در قبال حذف یا ویرایش محتوا، اختلال در محتوای منتشر شده روی سایت، و نیز صدمات ناشی از استفاده از محتواهای تولید شده، ایمیل شده یا به هر عنوان دیگری ارائه شده توسط سایت، هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
مطابق این سند و شرایط خرید و فروش در «دکورمارکت»، شما (کاربر)، «دکورمارکت» را نسبت به اثرات سویی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری‌شده به شما وارد گردد، مبرّی از مسئولیت خواهید کرد و فروشنده ضامن جبران خسارت است.

حدود قانونی برای کابران

شما می‌پذیرید و متعهد می‌شوید که در تولید، استفاده و پردازش محتواها و نیز استفاده از سرویس های سایت دکورمارکت هرگز حقوق افراد حقیقی و حقوقی دیگر را و قوانین حق انحصاری مولف را نقض نکنید.
هرگز هیچ قانون یا مقررات عمومی و حکومتی را نقض نکنید.
از تمام فعالیت‌های مخرب، توهین‌آمیز، فریب‌دهنده، آزاردهنده، جنجال برانگیز، ناشایست و اعتراض برانگیز پرهیز کنید.
از معرفی خود به عنوان فرد یا شرکت دیگر بپرهیزید.
هرگز استفاده کاربران دیگر را از خدمات سایت مسدود نکنید.
از کالاها و خدماتی که مربوط به هرزه‌نگاری، مشروبات الکلی، دخانیات و هر چه که به صورت قانونی غیرمجاز اعلام شده است، به طور کامل چشم‌پوشی کنید.
هرگز اقدام به تولید یا انتشار بدافزار، ویروس،تروجان یا فایل هرز نکنید.
مسئولیت تمامی محتوایی که شما در سایت وارد می‌کنید فقط با شخص شماست و شما می‌پذیرید که شرکت مجاز است هر گونه دخل و تصرفی در این محتواها که شما تولید کردید، ایجاد کند. در صورت انجام هر گونه فعالیت مناقشه‌برانگیز، توهین‌آمیز و یا غیرقانونی، شرکت این اختیار را دارد که حساب کاربری شما و یا دسترسی شما به خدمات را مسدود کند. شما هرگز نباید محتوایی تولید کنید یا به اشتراک بگذارید که امنیت رمز عبور، نام کاربری یا سایر اطلاعات شخصی کاربران دیگر را مخدوش کند. هر گونه استفاده از خدمات دکورمارکت در راستای فعالیت‌های مخرب و ضدامنیتی علیه باقی کاربران اینترنت (مانند هک کردن رمز عبور و یا شبکه‌های اینترنتی، یا جابجایی یا ذخیره‌سازی اطلاعات غیرقانونی) قویا ممنوع است. شما هرگز نباید به هک کردن صفحات پیج و مهندسی معکوس کدها اقدام کنید. تمام مالیات‌ها و جرایم و عوار حکومتی که به فعالیت‌های شما در سایت تعلق بگیرد، بر عهده خودتان است.

انحصار ویژه

با استفاده کردن از خدمات دکورمارکت شما پذیرفته‌اید که فقط و تنها دکورمارکت می‌تواند در برندینگ محصول یا خدمات شما فعالیت کند و هر گونه توافق بین شما و یک طرف سوم جهت برندینگ شما در فضای سایت ما، بی‌اعتبار است مگر آنکه قبل از هر چیز شما مجوز کتبی دکورمارکت را اخذ کنید و تمام اختیاراتش را در این حیطه بپذیرید.

عدم ضمانت و تعهد شرکت

دکورمارکت هیچ‌گونه تعهد رسمی به شما، یا ارتباط خاص با شما ندارد. شما می‌پذیرید که دکورمارکت هیچ کنترلی روی یا وظیفه‌ای نسبت به موارد ذیل ندارد: اینکه چه کاربرانی به خدمات سایت دسترسی پیدا کنند؛ اینکه شما با استفاده از خدمات به چه محتوایی دسترسی می‌یابید؛ اینکه شما چگونه محتوا را استفاده یا پردازش می‌کنید؛ و اینکه شما بعد مواجهه با محتوای روی سایت، چه اقداماتی می‌کنید. شما متعهد می‌شوید که شرکت را از هرگونه پاسخگویی در قبال سازگاری یا ناسازگاری شما با خدمات روی سایت، معاف کرده‌اید. دکورمارکت ممکن است حاوی محتوایی باشد، یا شما را به سایتی دیگر با چنان محتوایی هدایت کند، که برخی کاربران آن را توهین‌آمیز یا نامناسب بدانند. دکورمارکت در قبال محتوای روی سایت یا موجود بر روی سایت‌هایی که شما را به آنها هدایت می‌کند، هیچ مسئولیتی ندارد و در قبال انحصاری بودن این محتواها، صحت و یا قانونی بودنشان هم پاسخگو نیست. دکورمارکت نسبت به صحت رنگ و ساختار طراحی که در هر نقطه سایت استفاده شده باشد، و یا محصولاتی که در سایت پیشنهاد داده یا فروخته می‌شود، هیچ مسئولیتی ندارد.

غرامت

شما در قبال شرکت، مالکان، نمایندگان، شعب و کارمندان آن متعهد می‌شوید که آن ها را از هر گونه خسارت، مسئولیت، و هزینه‌های حقوقی ناشی از شکایت افراد حقیقی به خاطر دسترسی شما به سایت، استفاده شما از خدمات سایت، نقض ضوابط این توافق از سوی شما، یا نقض قانون حق انحصاری مولف در نتیجه فعالیت‌های حساب کاربری شما، مصون بدارید و غرامت‌های بعدی را بپردازید.

حق عضویت و پرداختی‌ها

دکورمارکت می‌تواند بنا به نیاز خود هر زمان که بخواهد برای برخی یا همه خدمات، پرداختی و هزینه تعریف کند. شما برای هر محصول یا خدماتی که از آن استفاده می‌کنید می‌بایست هزینه تعریف شده در سایت را بپردازید. دکورمارکت مختار است که هر زمان بخواهد، هزینه‌ها و حق عضویت‌ها را تغییر دهد، و این تغییرات را از طریق ایمیل یا اطلاعیه‌های روی سایت به کاربران انتقال دهد. ادامه استفاده شما از امکانات سایت به معنای پذیرش این تغییرات اعمال شده در قیمت‌هاست. در چنین مواردی اگر به تغییرات قیمت اعتراض وارد کنید، هیچ گونه‌ای بازپرداختی به شما انجام نمی‌شود. سایت‌های طرف سوم ممکن است حاوی لینک‌هایی باشند که شما را به سایت‌های دیگری هدایت کنند، یا برای دسترسی به برخی خدمات سایت، ممکن است لازم شود که از طریق سایت‌های دیگری ثبت‌نام کنید. وقتی وارد فضای این قبیل سایت‌ها می‌شوید، پذیرش هرگونه ریسکی بر عهده خود شماست. شما می‌پذیرید که در هنگام استفاده از خدمات سایت اگر به سایت‌های دیگری لینک شوید مشمول قوانین امنیتی همان سایت‌ها هم می‌شوید، و علاوه بر رعایت مفاد این توافق‌نامه حاضر، شما ملزم به رعایت قوانین آن سایت‌ها هم هستید. شرکت در قبال محتوا، صحت، امنیت، نظرات و رفتارهای مربوط به آن سایت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. علاوه بر این، شرکت نمی‌خواهد و نمی‌تواند که محتوای موجود در چنان سایت‌هایی را رصد، ویرایش، سانسور یا حذف کند. با استفاده از خدمات سایت، شما متعهد می‌شوید که به تبع حضور و کاربری شما در سایت‌های طرف سوم، هیچ‌گونه خسارت یا مسئولیتی متوجه شرکت ما نشود. مسئولیت هر آنچه بین شما و افراد یا شرکت‌های مربوط به چنان سایت‌هایی رخ دهد، از جمله پرداخت‌ها و دریافت سفارشات؛ به طور کامل مربوط به شما و همان طرف سوم است. قبل از انجام هر تراکنش آنلاین یا آفلاین در ارتباط با این سایت‌ها، شما بایستی هر تحقیق و تفحصی که ضروری می‌دانید انجام دهید. شما می‌پذیرید که شرکت ما در قبال خسارات پیش‌آمده در چنین تراکنش‌هایی، هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین شما و چنین سایت‌هایی، هیچ‌گونه پاسخگویی و مسئولیتی متوجه شرکت ما نیست. اگر بین شما و بقیه کاربران اختلافی پیش بیاید، شما پذیرفته‌اید که شرکت ما، شعب، کارمندان و نمایندگان ما نسبت به هرگونه مشاجره، درخواست و یا خسارتی هیچ مسئولیتی ندارد.

پایان استفاده کاربری دردکورمارکت

مادامی که شما از خدمات دکورمارکت استفاده می‌کنید، تمام مفاد این توافق‌نامه به طور کامل برقرار است. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید به کاربری‌تان در سایت پایان دهید. شرکت مجاز است در صورت تشخیص نقض قوانین اعلامی، دسترسی شما در سایت را در هر زمان، تعلیق و قطع کند و در نتیجه آن ممکن است تمام اطلاعات مربوط به عضویت شما در سایت از دست برود. همچنین اگر عملکردی مغایر با مفاد این توافق‌نامه انجام دهید، شرکت می‌تواند دسترسی شما به برخی یا همه خدمات را به صورت موقت یا دائمی، بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی، مسدود کند. در صورت از کار افتادن حساب کاربری شما، بلافاصله شما از تمام خدمات، دسترسی‌ها و محتواها محروم خواهید شد.

متفرقه

دکورمارکت در قبال هر گونه نقص یا اختلالی که منطقا بر آنها کنترلی ندارد (از جمله و نه محدود به نقض الکتریکی، مخابراتی، مکانیکی و…) و باعث بروز وقفه یا ناکامی در انجام وظایف و خدمات سایت شود، مسئولیتی ندارد. این توافق‌نامه تا زمانی‌که شرکت مجوز کتبی نداده باشد، برای شما به هیچ عنوان قابل استفاده، انتقال یا تبصره خوردن نیست. شرکت می‌تواند به اختیار خودش این توافق‌نامه و الزامات و حقوق مندرج در آن را به کار گیرد و یا تغییر یا انتقال دهد. هر دو طرف قرارداد می‌پذیرند که فقط و فقط این توافق لازم‌الاجراست و هر گونه توافق قبلی مکتوب یا شفاهی صورت گرفته بین آنها، بی اعتبار است. هیچ‌گونه شراکت، همکاری یا استخدامی به خاطر این توافق‌نامه انجام نمی‌پذیرد و بین شما و شرکت تحت هیچ شرایطی با تکیه بر این توافق‌نامه پیوندی صورت نمی‌پذیرد.